Často kladené otázky

ČASTO KLADENÉ DOTAZY

Aplikace Nutridome

Ano, samozřejmě. Chcete-li to provést, přejděte na kartu "Profil" a poté na "Zákaznický servis". V pravém horním rohu najdete ikonu chatu. Klikněte na ni a kontaktujte nás. Těšíme se na vaši zprávu.

Naše aplikace je k dispozici v App Store a Google Play. Stačí do vyhledávacího pole zadat "Nutridome - beauty shop" a ve výsledcích najdete naše charakteristické logo. Můžete také navštívit naše webové stránky nutridome.co.uk. Jakmile se na webovou stránku dostanete, všimnete si v její patičce informací o aplikaci a také ikon již zmíněných obchodů App Store a Google Play. Instalace aplikace vám zabere doslova pár sekund!

Jistě! Při nakupování v aplikaci můžete použít slevový kód. Stačí ho zadat na příslušném místě při dokončování objednávky, hned pod seznamem objednaných produktů.

Ano, abyste mohli sledovat historii svých objednávek, musíte se přihlásit. Poté vyberte možnost "Historie objednávek" na kartě "Profil". Na této kartě budou všechny objednávky zadané z vašeho účtu.

Stačí, když v App Store nebo Google Play zadáte do vyhledávacího pole klíčové slovo "Nutridome - beauty shop". Ve výsledcích se zobrazí naše charakteristické logo. Klikněte a vstupte do mobilního světa vybrané kosmetiky.

Formy doručení

Pokud se doručení vaší objednávky zpozdí, kontaktujte náš zákaznický servis. Pokusíme se vám vše vysvětlit.

Ve skutečnosti posíláme balíky i do zahraničí.

V současné době to není možné, ale pracujeme na této možnosti.

V současné době to bohužel není možné.

Pokud chcete změnit doručovací adresu, kontaktujte prosím zákaznický servis - ověříme, v jaké fázi se vaše objednávka nachází, a potvrdíme, že ji lze změnit.

Ve většině případů kurýři volají příjemcům zásilek, ale nemůžeme to zaručit - kurýr k tomu není povinen.

Doručení zajišťuje kurýrní společnost. Podle toho, jakou formu doručení si vyberete, může být vaše objednávka doručena kurýrem nebo si můžete zásilku vyzvednout v balíkomatech InPost, DPD, DHL a na sběrných místech Orlen Paczka.

Číslo zásilky najdete ve zprávě o potvrzení objednávky. Pomocí tohoto kódu můžete sledovat svou zásilku.

Formy platby

Pokud potřebujete provést jakékoli změny v objednávce, obraťte se na zákaznický servis, který je k dispozici na čísle +48 22 266 10 01. Můžete také zaslat e-mail na adresu: kontakt@nutridome.pl.

Pokud zvolíte platbu při doručení, můžete za zásilku zaplatit kartou v balíkomatu s terminálem. V balíkomatech, které nemají terminál, se platba provádí online prostřednictvím služby PayByLink. Jedná se o rychlý a bezpečný bankovní převod, který vám umožní zaplatit elektronicky za balík vložený do balíkomatu. Po připsání platby vám společnost InPost zašle přijímací kód prostřednictvím SMS.

Platba je odeslána následující pracovní den.

Podrobnosti o transferu: PL63114010100000463959001001 / Swiftcode BREXPLPWMBK. Abriga sp. z o.o, ul. Staromiejska 8/12, 26-600 Radom. Do názvu platby uveďte číslo objednávky.

U Nutridome si můžete vybrat svůj oblíbený způsob platby. Za své nákupy můžete platit: kartou, BLIKem, bankovním převodem, přes PayPal nebo Google Pay. K dispozici je také platba na dobírku nebo odložená platba až o 30 dní prostřednictvím PayPo. Více informací o dostupných formách platby si můžete přečíst zde: https://nutridome.pl/formy-platnosci.

Do 15-30 minut od pokusu o zadání objednávky obdržíte na svou e-mailovou adresu e-mail s odkazem, který vás přesměruje na platbu. Můžete nás také kontaktovat prostřednictvím infolinky. Pomůžeme vám dokončit objednávku.

Na zaplacení objednávky máte až 7 dní. Pokud nebude platba provedena do týdne, bude vaše objednávka zrušena.

Kurýři přijímají platby kartou i hotovostní vklady.

Jak nakupovat?

Kontaktujte náš zákaznický servis (tel. +48 22 266 10 01 nebo kontakt@nutridome.pl). Zjistíme, v jaké fázi se vaše objednávka nachází, a potvrdíme, že ji lze zrušit.

Za tímto účelem kontaktujte náš zákaznický servis (tel. +48 22 266 10 01 nebo kontakt@nutridome.pl). Zjistíme, v jaké fázi se vaše objednávka nachází, a potvrdíme, že ji lze změnit.

Potvrzení o přijetí objednávky je zasláno e-mailem na adresu uvedenou při zadání objednávky. Máme na to 24 hodin od nákupu. Pokud e-mail po této době nedorazil a není ve spamové schránce, kontaktujte prosím náš zákaznický servis (tel. +48 22 266 10 01 nebo kontakt@nutridome.pl).

Nic se nestalo. Obraťte se prosím na náš zákaznický servis. Zkontrolujeme, v jaké fázi se vaše objednávka nachází, a potvrdíme, že je možné adresu změnit.

Stav své objednávky můžete zkontrolovat po přihlášení do svého účtu. Všechny informace, které vás zajímají, najdete na kartě "Historie objednávek". Zůstaňte s námi v kontaktu. Pokud budete mít jakékoli dotazy, rádi vám je zodpovíme. Kontaktujte zákaznický servis (tel. +48 22 266 10 01 nebo kontakt@nutridome.pl).

Slevový kód můžete přidat v závěrečné fázi objednávky, v souhrnu před platbou. Stačí zadat kód do příslušného pole a potvrdit, a hodnota slevy se automaticky odečte od celkové částky objednávky.

Pokud slevový kód nefunguje, zkontrolujte, zda splňujete všechna kritéria nutná pro získání slevy, například minimální hodnotu objednávky nebo zda se nevylučuje ve spojení s jinými propagačními akcemi. Zkontrolujte také, zda jste kód zadali správně - věnujte pozornost rozlišování velkých a malých písmen nebo zbytečným mezerám.

Pokud se sleva přesto neuplatní, kontaktujte nás - rádi vám pomůžeme!

Akce se nekombinují.

Do 15-30 minut obdržíte e-mail s odkazem na dokončení platby.

V rámci jednoho nákupu lze objednat maximálně 10 kusů stejného produktu. Nutridome neprodává velkoobchodně.

Nákup můžete provést pohodlně na našich webových stránkách nebo v mobilní aplikaci. Pokud si přejete, můžete nás také kontaktovat telefonicky nebo provést objednávku e-mailem.

Na stránce každého produktu je možné nastavit připomenutí, kdy bude opět k dispozici. Klikněte na možnost "Připomenout mi, až bude opět k dispozici" a zadejte svou e-mailovou adresu.

Po vyzvednutí balíčku od kurýra nebo z odběrného místa vám bude na vaši e-mailovou adresu zaslána faktura.

Partnerská společnost Nutridome

Není nic jednoduššího. Stačí správně vyplnit registrační formulář. Ujistěte se, že údaje, které uvádíte, jsou věcně správné.

Ne, účast v Nutridome Affiliate je bezplatná a zcela dobrovolná.

Provizi obdržíte, když vámi podporovaný uživatel zaplatí za objednávku předem. V případě prodeje na dobírku se tak stane v okamžiku, kdy danému uživateli produkt odešleme. Provize vyplácíme zpětně, tj. po uskutečnění nákupu. O přidělení finančních prostředků rozhodujeme na základě řádně vystavené a nám doručené (e-mailová adresa: affiliate@nutridome.co) faktury nebo faktury s DPH. Platíme k datu uvedenému na uvedeném dokladu. Pamatujte však, že toto datum by nemělo být kratší než 14 dní. Provizi vyplácíme na bankovní účet uvedený ve znění dokladu. Minimální hranice výdělku pro výplatu provize je 200 PLN.

Ano, odkaz, který vám byl přidělen, je jedinečný kód, který patří výhradně vám. Pomocí tohoto kódu můžete propagovat produkty zařazené do partnerského programu Nutridome.

Ano, do programu se můžete zapojit, ať jste kdekoli.

Nutridome Affiliate je partnerský program pro zákazníky obchodu Nutridome. Více informací naleznete na https://nutridome.co/affiliate/.

Nutridome Benefit

Nutridome Benefit je služba určená majitelům firem, personalistům a osobám odpovědným za nákup nebo výběr benefitů v dané společnosti. Nabídka spočívá v přípravě dárků pro zaměstnance, partnery nebo smluvní partnery. Šetří nejen peníze, ale i drahocenný čas. Připravíme vám individuální nabídku na míru vašim potřebám i rozpočtu.

Spolupráce není časově omezena. Pokud se rozhodnete pro službu Nutridome Benefit, připravíme vám dárkové sady na míru pro jakoukoli příležitost - od spontánních dárků pro zaměstnance až po výročí, vánoční dárky a všechny další pro vás důležité oslavy. Tuto funkci nemusíte využívat pravidelně.

Budeme se snažit nabídku co nejlépe přizpůsobit výběru výjimečných produktů.

Stížnosti

Do 14 dnů od nákupu máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu. Za tímto účelem vyplňte formulář pro vrácení zboží.

V případě stížnosti kontaktujte zákaznický servis na telefonním čísle: +48 22 266 10 01. Můžete také zaslat e-mail na adresu: zwroty@nutridome.pl.

To nám zabere maximálně 14 dní. Na vaši žádost se pokusíme odpovědět co nejdříve.

Pokud byla vaše zásilka při přepravě poškozena, je nutné sepsat za přítomnosti kurýra protokol o poškození. Na jeho základě se v našem internetovém obchodě vyřizují reklamace. Následně můžete uplatnit reklamaci tak, že do 7 dnů od obdržení zásilky kontaktujete zákaznický servis a požádáte o výměnu.

Potřebujeme pouze návratový formulář. Můžete přiložit doklad o koupi, i když to není nutné.

Formulář stížnosti je k dispozici na internetových stránkách na tomto odkazu: https://static.nutridome.pl/pdf/formularz-zwrotu.pdf.

Stížnosti přijímáme písemně na e-mailové adrese zwroty@nutridome.pl. Při podávání stížnosti prosím uveďte číslo své objednávky nebo údaje, které nám umožní vaši identifikaci.

Zrušení SMS

Zprávy SMS dostáváte, protože jste při dokončování objednávky souhlasili s tím, že vás budeme kontaktovat. Zvolili jste tuto možnost omylem? Žádný problém, tuto funkci můžete kdykoli odhlásit.

Klikněte na následující odkaz, zadejte své telefonní číslo a potvrďte zrušení: https://nutridome.pl/rezygnacja-sms. Za tímto účelem můžete také kontaktovat zákaznický servis.

Dejte nám vědět, že si přejete zrušit zasílání SMS zpráv. Stačí nám napsat na adresu: kontakt@nutridome.pl. Pomocí tohoto odkazu získáte ještě rychlejší výsledky: https://nutridome.pl/rezygnacja-sms

Podmínky pro odstoupení od smlouvy

Při odstoupení od smlouvy lze bohužel vrátit pouze nepoškozený výrobek.

Pokud si přejete výrobek vrátit, upozorňujeme, že náklady na poštovné hradí odesílatel - osoba, která zásilku odesílá.

Zakoupené zboží můžete vrátit do 14 kalendářních dnů od jeho obdržení.

Vrací se

Vrácený výrobek můžete poslat zpět prostřednictvím kurýrní společnosti, polské pošty nebo balíkomatů InPost.

Přejděte na formulář pro vrácení zásilky, kam zásilku odešlete.

Zakoupený produkt můžete vrátit, ale pouze nepoužitý, původně zabalený produkt.

Vraťte výrobek na tuto adresu: Nutridome 8 Gas Street 26-600 Radom

Přestože se snažíme vyhovět všem vašim požadavkům, tato funkce není v současné době k dispozici. Doporučujeme vám využít poštovní nebo kurýrní služby.

V současné době bohužel není možné zaslat zásilku na dobírku.

Náklady na dopravu vráceného zboží hradí zákazník.

Kontaktujte nás

Vrácený výrobek můžete poslat zpět prostřednictvím kurýrní společnosti, polské pošty nebo balíkomatů InPost.

Přejděte na formulář pro vrácení zásilky, kam zásilku odešlete.

Zakoupený produkt můžete vrátit, ale pouze nepoužitý, původně zabalený produkt.

Vraťte výrobek na tuto adresu: Nutridome 8 Gas Street 26-600 Radom

Přestože se snažíme vyhovět všem vašim požadavkům, tato funkce není v současné době k dispozici. Doporučujeme vám využít poštovní nebo kurýrní služby.

V současné době bohužel není možné zaslat zásilku na dobírku.

Náklady na dopravu vráceného zboží hradí zákazník.