Předpisy obchodu Nutridome

Podmínky platné od 11.06.2024


1. OBECNÁ USTANOVENÍ


1.1 Internetový obchod dostupný na adrese https://nutridome.cz/ provozuje společnost Abriga Spółka
z ograniczoną odpowiedzialnością se sídlem ul. Staromiejska 8/12, 26-600 Radom, Polsko, zapsaná do
rejstříku podnikatelů Národního soudního registru vedeného Okresním soudem Lublin-Wschód
v Lublinu se sídlem v Świdniku, VI. obchodní oddělení Národního soudního rejstříku pod číslem KRS
0000700689, DIČ 5272825059, IČO 368588548, základní kapitál ve výši 100 000,00 PLN splacený v plné
výši, dále jen obchod nebo internetový obchod.

1.2 Pravidla jsou určeny zákazníkům obchodu. Prodej v internetovém obchodě se provádí na základě
těchto pravidel, které by si měl každý zákazník přečíst před zadáním objednávky. Zadání objednávky v
internetovém obchodě se rovná přijetí těchto pravidel.

1.3 Prodávající informuje, že zákazník může prodávajícího kontaktovat následujícími způsoby:
a) při zasílání korespondence na adresu: Nutridome, ul. Gazowa 8, 26-600 Radom, Polsko zákazník
může předem kontaktovat prodejce e-mailem nebo telefonicky, aby od prodejce obdržel kód pro
vrácení za účelem zaslání korespondence ve stacionárním oddělení Zásilkovna,
b) na e-mailové adrese: kontakt@nutridome.cz,
c) telefonicky na telefonním čísle: +42 0460003491, infolinka pracuje od pondělí do pátku v 8:00-16:00
hod. (poplatek za připojení dle tarifu operátora).

1.4 Kupující přijetím pravidel souhlasí s vystavením a zasláním elektronické faktury a případně
elektronické opravné faktury na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. Pokud nesouhlasíte nebo
odvoláte svůj souhlas se zasíláním faktur v elektronické podobě, kontaktujte nás prosím na e-mailové
adrese: kontakt@nutridome.cz s uvedením korespondenční adresy, na kterou si zákazník přeje
obdržet doklad potvrzující nákup v papírové podobě.

1.5 Zaslání faktury nebo opravné faktury na uvedenou e-mailovou adresu se rovná potvrzení jejího
přijetí, a žádné námitky proti její oprávněnosti se rovnají potvrzení souhlasu s podmínkami obchodní
transakce.

1.6 Prodávající zajišťuje ochranu osobních údajů. Prodávající informuje, že osobní údaje poskytnuté
zákazníkem budou chráněny proti přístupu neoprávněných osob. Osobní údaje poskytnuté na základě
souhlasů zákazníka jsou shromažďovány pro účely uvedené v udělených souhlasech. Každý zákazník
má právo na přístup ke svým údajům, jejich úpravu nebo právo požadovat jejich vymazání.

1.7 Kdykoli jsou v předpisech použity níže uvedené termíny, měly by být chápány jako:
a) kupující/zákazník – uživatel obchodu, který je fyzickou osobou starší 18 let, právnickou osobou
nebo organizační složkou bez právní subjektivity, jejíž konkrétní ustanovení přiznávají způsobilost k
právním úkonům, který využívá internetový obchod, zejména který zadává objednávku za podmínek
stanovených v těchto pravidlech,
b) prodávající – Abriga Sp. z o.o.,
c) objednávkový formulář – interaktivní formulář dostupný v internetovém obchodě, který umožňuje
zadat objednávku, zejména přidáním zboží do elektronického košíku a stanovením podmínek kupní
smlouvy, včetně způsobu doručení a platby,
d) účet – označená individuálním jménem (přihlašovacím jménem) a heslem poskytnutým zákazníkem
sbírka zdrojů v IT systému prodávajícího, ve kterém se shromažďují údaje poskytnuté zákazníkem a
informace o jím zadaných objednávkách v internetovém obchodě,
e) newsletter – služba spočívající v zasílání zákazníkům elektronicky, s jejich souhlasem, cyklicky
informací o prodejně, zboží, novinkách a akcích,
f) zboží – movitá věc dostupná v internetovém obchodě, která je předmětem kupní smlouvy za
podmínky zaplacení ceny,
g) objednávka – projev vůle kupujícího zaslaný prodávajícímu, vyjadřující přímou vůli uzavřít smlouvu
o prodeji zboží na dálku prostřednictvím internetového obchodu s uvedením zboží, které chce zákazník
zakoupit, a jeho počtu, jakož i údaje zákazníka nezbytné k uzavření a plnění kupní smlouvy. Přijetím
objednávky prodávajícím se rozumí uzavření kupní smlouvy.

1.8 Internetový obchod si vyhrazuje právo kdykoli bez předchozího upozornění změnit pravidla zcela
nebo částečně. Zákazník není vázán ustanoveními pravidel, která se změnila po zadání jeho
objednávky.

1.9 Internetový obchod Nutridome neprovozuje velkoobchod ani prodej určený osobám nebo
subjektům nakupujícím zboží pro jeho přeprodej za účelem dosažení zisku. Pokud je takový přeprodej
zjištěn, může být zákazníkovi zabráněno v zadávání dalších objednávek.

1.10 Obchod informuje, že případné spory se snaží řešit vzájemnou dohodou. V případě
spotřebitelského sporu vyplývajícího z kupní smlouvy může spotřebitel podat žádost o mimosoudní
řešení sporu České obchodní inspekci, webové stránky: https://www.coi.cz, kterou může zákazník
kontaktovat prostřednictvím e-mailové adresy uvedené na webových stránkách České obchodní
inspekce.

1.11 Prodávající dále informuje, že na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr je dostupná online
platforma pro řešení sporů elektronickými prostředky ODR – Platforma ODR, která je místem pro
spotřebitele a podnikatele hledající mimosoudní řešení sporů týkajících se zboží nebo služeb
zakoupených přes internet.

1.12 Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy.
Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením
kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, a
tyto náklady se neliší od základní sazby.

1.13 Žádné z ustanovení těchto pravidel nevylučuje ani neomezuje práva zákazníka podle platných
právních předpisů.

1.14 Kupní smlouva a tato pravidla jsou vyhotovena v českém jazyce.

2. OBJEDNÁVKY


2.1 Internetový obchod prodává zboží zásilkovým způsobem. Prodejna je otevřena 24 hodin denně,
365 dnů v roce. Objednávky lze tedy zadávat i 24 hodin denně.

2.2 K prodeji je nabízeno nové zboží bez fyzických a právních vad. Informace o ceně zboží, jeho
vlastnostech, kvalitě a podstatných vlastnostech zboží jsou dostupné na webových stránkách obchodu
a jsou umístěny u prezentovaného zboží.

2.3 Veškeré zboží dostupné v internetovém obchodě je fyzicky skladem, a jeho stav je aktualizován
každý den. Informace o dostupnosti zboží se však mohou změnit bez předchozího upozornění.

2.4 Objednávky zboží se zadávají správným vyplněním objednávkového formuláře dostupného na
webových stránkách obchodu. Objednávku je možné provést také kontaktováním prodávajícího:
telefonicky na telefonním čísle: +42 0460003491, na e-mailové adrese: kontakt@nutridome.cz. Po
zadání objednávky obdrží kupující na zadanou e-mailovou adresu potvrzení s informací o jejím přijetí.
Prodávající nenese odpovědnost za nedoručení e-mailové zprávy z technických důvodů, které nejsou
jeho vinou.

2.5 Objednávky mohou zadávat registrované osoby, které mají účet v obchodě, nebo osoby, které
poskytnou veškeré údaje potřebné k provedení transakce.

2.6 Účet v internetovém obchodě
Chcete-li otevřít bezplatný účet na našem webu, musíte být plnoletí, poskytnout platnou e-mailovou
adresu pro ověření a požadované identifikační údaje. Při registraci a při objednávání zboží je kupující
povinen uvádět všechny údaje správně a pravdivě. Kupující je povinen aktualizovat údaje uvedené v
uživatelském účtu v případě jejich změny. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při zadávání
objednávky jsou prodávajícím považovány za správné.
Pokud se rozhodnete vytvořit účet, poskytujeme vám přístup k personalizovaným službám:
a) správa a sledování objednávek,
b) úprava osobních údajů,
c) newsletter s nejnovějšími trendy a exkluzivními nabídkami Nutridome,
d) psaní recenzí produktů.
Osobní údaje poskytnuté při zřízení účtu nebo později při využívání našich produktů a služeb jsou
určeny pro společnost Abriga Sp. z o.o.

2.7 Každá objednávka zadaná zákazníkem je potvrzena e-mailovou zprávou s informací o jejím přijetí.

2.8 Obchod si vyhrazuje právo pozastavit realizaci objednávky v případě, že objednávka neobsahuje
úplné údaje nutné k její realizaci nebo pokud jsou údaje nesprávné. Obchod vás bude kontaktovat
telefonicky nebo e-mailem za účelem zjištění nebo doplnění potřebných údajů. V případě žádného
kontaktu má obchod po 7 dnech od data zadání objednávky právo zrušit objednávku a vrátit peníze
zaplacené zákazníkem za nákupy.

2.9 Obchod si vyhrazuje právo zrušit objednávku v případě neuhrazení celé ceny za objednávku do 7
dnů ode dne zadání objednávky placené předem. Obchod vrátí zaplacené finanční prostředky
zákazníkovi.

3. DOPRAVA A DORUČENÍ


3.1 Obchod realizuje objednávky do 5 pracovních dnů, které se počítají:
- od okamžiku zadání objednávky v případě objednávek placených na dobírku,
- od uhrazení kupujícím kupní ceny v případě objednávek placených předem.
Realizací objednávky se rozumí předání hotové zásilky kurýrní společnosti. O odeslání zásilky kurýrní
společnosti bude zákazník informován e-mailem, který bude obsahovat číslo nákladního listu.

3.2 V případě problémů s realizací objednávky bude zákazník o tom neprodleně informován.

3.3 Náklady na doručení jsou vždy uvedeny v souhrnu objednávky. Doručení je realizováno
prostřednictvím kurýrních společností.

4. CENY I RABATY


4.1 Všechny ceny jsou uvedeny v české měně (Kč). U úplného popisu zboží je uvedena hrubá cena,
včetně platné sazby DPH. Cena uvedená u každého zboží je závazná v okamžiku zadání objednávky
zákazníkem. Ceny nezahrnují náklady na dopravu, které budou účtovány samostatně.

4.2 Obchod si vyhrazuje právo měnit ceny nabízeného zboží, zavádět do nabídky nové zboží, zahajovat
a rušit akce na webových stránkách obchodu nebo provádět jejich změny. Prodávající proto
zákazníkům doporučuje pravidelně kontrolovat informace zobrazované na stránce.

4.3 V případě zboží, na které se vztahuje akce nebo zboží označeného jako „výprodej“, je pořadí
zadávání objednávek dáno pořadím přijetí objednávek obsahujících správné údaje do elektronického
prodejního systému. Počet zboží za akční nebo zlevněné ceny může být omezen. Akce a výprodeje
mohou být také časově omezeny.

4.4 Jakékoli akce, speciální nabídky, slevy nabízené obchodem se nekombinují.

4.5 Zákazník nemůže žádat vrácení rozdílu mezi akční cenou a standardní cenou, pokud provedl
objednávku před nebo po období platnosti akce.

4.6 Jakékoli informace o produktech, včetně jejich cen, obsažené na webových stránkách nebo v jiných
informačních materiálech jsou pouze výzvou k uzavření smlouvy a nepředstavují nabídku ve smyslu
příslušných předpisů.

5. REKLAMACE


5.1 Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávané zboží je v souladu s uzavřenou kupní
smlouvou, zejména za to, že je bez vad.
Za vadné se považuje zejména zboží, které nemá obvyklé nebo zobrazené vlastnosti, neslouží svému
účelu, neodpovídá požadavkům právních předpisů nebo nebylo dodáno ve sjednaném množství.

5.2 Má-li zboží vadu, může kupující požadovat její odstranění. Podle své volby může požadovat dodání
nové věci bez vady nebo opravu věci, pokud zvolený způsob odstranění vady není nemožný nebo
neúměrně drahý oproti jinému způsobu; to se posuzuje zejména z hlediska závažnosti vady, hodnoty,
kterou by věc měla bez vady a toho, zda lze vadu bez podstatných obtíží pro kupujícího odstranit jiným
způsobem.
Prodávající může odmítnout odstranění vady, pokud je to nemožné nebo by to vyžadovalo nadměrné
náklady, zejména vzhledem k závažnosti vady a hodnotě, kterou by věc měla bez vady.
Kupující může požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od smlouvy v případě, že:
a) prodávající odmítl vadu odstranit nebo ji neodstranil v přiměřené lhůtě po jejím zjištění tak, aby
kupujícího nevystavil značným obtížím s ohledem na povahu věci a účel, pro který kupující věc
zakoupil,
b) vada se projevuje opakovaně,
c) vada představuje podstatné porušení smlouvy nebo
d) z prohlášení prodávajícího nebo z okolností vyplývá, že vada nebude odstraněna v přiměřené lhůtě
nebo bez podstatných obtíží pro kupujícího.
Přiměřená sleva z kupní ceny se stanoví jako rozdíl mezi hodnotou bezvadného zboží a kupujícím
obdrženou vadnou věcí.
Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu po
převzetí zboží nebo po prokázání kupujícím, že zboží odeslal.

5.3 Reklamace bude vyřízena do 30 dnů od jejího podání.

5.4 Prodávající hradí náklady spojené s vrácením zboží v případě vady zboží a na vlastní náklady dodá
zákazníkovi zboží v souladu se smlouvou.

6. REKLAMACE NA DORUČENÍ


6.1 Zákazník by měl před potvrzením převzetí zkontrolovat stav zásilky, zejména posoudit, zda zásilka
nemá poškození nebo vady, zákazník by měl ihned po otevření zásilky zkontrolovat její obsah. Pokud
zákazník zjistí, že během přepravy došlo ke ztrátě nebo poškození zásilky, může:
- nevyzvedávat zásilku od kurýrní společnosti při současném vyplnění protokolu o škodě,
- vyzvednout zásilku a nahlásit případné nesrovnalosti (reklamaci) kurýrní společnosti maximálně do 7
dnů ode dne převzetí zásilky,
- vyzvednout zásilku a nahlásit případné nesrovnalosti (reklamaci) prodávajícímu maximálně do 7 dnů
ode dne převzetí zásilky, pak prodávající uplatní reklamaci u kurýrní společnosti. Zákazník může
uplatnit reklamaci u prodávajícího zvoleným způsobem dle bodu 7.2 pravidel.

6.2 Pokud se reklamace vztahuje na poškozenou zásilku nebo poškozené zboží z důvodů vzniklých
během přepravy, je nutné, aby zákazník předložil prodávajícímu protokol o škodě od přepravce, včetně
fotodokumentace prokazující poškození na vnější straně zásilky, uvnitř zásilky, poškozeného zboží a
foto štítku. Jsou základem pro vyřízení reklamace.

7. DALŠÍ PRAVIDLA PRO PODÁVÁNÍ REKLAMACE


7.1 Prodávající přijímá stížnosti a reklamace a poskytuje informace o zboží ústně, písemně nebo
prostřednictvím e-mailu a elektronického formuláře dostupného na odkazu (Čeká na formulář pro
vrácení). Kontaktní údaje jsou uvedeny v odst. 7.2.
7.2 Za účelem podání reklamace předloží kupující prodávajícímu jednoznačné prohlášení vůle tím, že
jej kontaktuje níže uvedeným způsobem:
a) e-mailem na adresu: returns@nutridome.cz nebo
b) telefonicky na telefonním čísle: +420460003491 (Infolinka pracuje od pondělí do pátku v 8:00-16:00
hod.) nebo
c) písemně na korespondenční adresu: Nutridome, ul. Gazowa 8, 26-600 Radom, Polsko, zákazník
může předem kontaktovat prodejce e-mailem nebo telefonicky, aby od prodejce obdržel kód pro
vrácení za účelem zaslání korespondence ve stacionárním oddělení Zásilkovna.

Dále je kupující povinen předat prodávajícímu čitelně vyplněný formulář pro vrácení na výše uvedenou
e-mailovou nebo korespondenční adresu. Formulář pro vrácení je k dispozici na odkazu
https://static.nutridome.pl/pdf/returns-cz.pdf.

7.3 Za účelem identifikace a vyřízení reklamace je zákazník povinen uvést nebo řádně připojit
následující údaje: jméno a příjmení, adresa, e-mailová adresa, kontaktní telefon, předmět reklamace
a číslo objednávky s uvedením požadavků, všechny okolnosti odůvodňující reklamaci, datum zjištění
vady a fotografie potvrzující vadu zboží. Navíc při podání stížnosti na základě odst. 6 pravidel – protokol
o škodě.

7.4 Prodávající na základě informací, které mu zákazník poskytne, vždy rozhodne, zda je zákazník
povinen vrátit prodávajícímu vadné zboží. Vrácení zboží je možné zasláním balíku ve stacionárních
odděleních Zásilkovna. Po podání reklamace obdrží zákazník od prodejce kód pro vrácení, který uvede
ve stacionárním oddělení Zásilkovna za účelem odeslání balíku prodejci. Pokud obecně platné předpisy
nestanoví jinak, pokud zákazník výrobek nevrátí, prodávající nebude moci vyřídit reklamaci.

7.5 Zásilka s vráceným zbožím by měla být zabezpečena tak, aby nedošlo k poškození během přepravy.

7.6 Prodávající informuje, že:
- subjektivní pocity kupujícího ohledně jeho individuálního vkusu (např. kupujícímu nevyhovuje vůně,
barva rtěnky nebo barva tekutého make-upu) neznamenají, že zboží má vady nebo je v rozporu se
smlouvou,
- individuální přecitlivělost nebo alergická reakce na dodaný produkt nejsou důvodem považování
zboží za vadné. Rovněž vady dárků a jiných bezplatných služeb, které nejsou zahrnuty v objednávce,
nejsou důvodem považování zboží za vadné,
- fotografie výrobků hrají klíčovou roli v nákupním procesu, proto prodejce věnuje maximální
pozornost fotografiím výrobků zveřejněným v internetovém obchodě. Dovolujeme si vás však
upozornit, že fotografie výrobků jsou pouze ilustrativní, je možné, že se skutečný vzhled výrobku může
mírně lišit od toho, co vidíte na stránkách internetového obchodu.

7.7 Po podání reklamace obdrží zákazník podrobné informace o dalších krocích postupu.

7.8 Vyřízení reklamace prodávajícím je možné pouze v případě, že zákazník splní všechny podmínky
požadované v pravidlech obchodu.

7.9 Potvrzení podání reklamace a odpověď na reklamaci může probíhat stejnou formou, jakou byla
podána reklamace. Peníze budou zákazníkovi vráceny stejnou formou, kterou zákazník použil při
platbě za objednávku (na bankovní účet nebo na bankovní účet uvedený ve formuláři pro vrácení – v
případě platby na dobírku nebo prostřednictvím platební platformy).

8. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY


8.1 Prodávající informuje, že spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy o prodeji zboží uzavřené v
rámci internetového obchodu po dobu 14 dnů, a to bez udání důvodu. Podrobný postup upravují
podmínky odstoupení od smlouvy.

8.2 Lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy uplyne po 14 dnech ode dne, kdy oprávněná osoba
obdržela zakoupené zboží nebo kdy třetí osoba jiná než dopravce a určená oprávněnou osobou
obdržela zakoupené zboží. V případě kupní smlouvy na mnoho zboží, které je dodáváno samostatně,
v dávkách nebo po částech, lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne po 14 dnech ode dne, kdy
oprávněná osoba obdržela poslední zboží, šarží nebo díly, nebo kdy třetí osoba jiná než dopravce a
určená oprávněnou osobou obdržela poslední zboží, šarže nebo část.

8.3 Pro uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí spotřebitel o svém odstoupení od smlouvy
informovat prodávajícího ve formě jednoznačného prohlášení tak, že kontaktuje prodávajícího níže
uvedeným způsobem:
a) e-mailem na adresu: returns@nutridome.cz nebo
b) telefonicky na telefonním čísle: +420460003491 (Infolinka pracuje od pondělí do pátku v 8:00-16:00
hod.) nebo
c) písemně na korespondenční adresu: Nutridome, ul. Gazowa 8, 26-600 Radom, Polsko, zákazník
může předem kontaktovat prodejce e-mailem nebo telefonicky, aby od prodejce obdržel kód pro
vrácení za účelem zaslání korespondence ve stacionárním oddělení Zásilkovna.

Kupující může použít formulář pro odstoupení od smlouvy dostupný na odkazu
https://static.nutridome.pl/pdf/returns-cz.pdf, není to však jeho povinností.

Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy stačí odeslat prohlášení o odstoupení od smlouvy před
uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.

8.4 V případě odstoupení od smlouvy vrátí spotřebitel zboží prodávajícímu bez zbytečného odkladu,
nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Prodejce umožňuje spotřebiteli vrácení zboží
prostřednictvím sítě stacionárních oddělení Zásilkovna. Zákazník po kontaktování prodejce obdrží od
prodejce kód pro vrácení, který uvede ve stacionárním oddělení Zásilkovna za účelem odeslání balíku
prodejci. Zboží by mělo být nepoškozené, nepoužívané.

8.5 V případě odstoupení od smlouvy vrátí prodávající kupujícímu neprodleně, nejpozději do 14 dnů
ode dne obdržení prodávajícím prohlášení o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které od
kupujícího přijal, včetně nákladů na dodání zboží (kromě dodatečných nákladů vzniklých kupujícímu
v důsledku výběru jiného způsobu dodání, než je nejlevnější běžný způsob dodání nabízený
prodávajícím). Peníze budou vráceny stejným způsobem, jakým byla provedena platba za objednávku,
pokud se prodávající a kupující nedohodnou jinak. V žádném případě to nebude mít za následek
dodatečné náklady pro kupujícího.

Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky
kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal, podle toho,
co nastane dříve.

8.6 Kupující bere na vědomí, že nelze odstoupit např. od kupní smlouvy na dodávku zboží, které bylo
upraveno podle přání nebo pro kupujícího, od kupní smlouvy na dodávku zboží podléhajícího rychlé
zkáze a zboží, které bylo po dodání nenávratně smíšeno s jiným zbožím, od kupní smlouvy na dodávku
zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
a také od kupní smlouvy zvukového nebo obrazového záznamu nebo počítačového programu, porušilli jejich originální obal.

9. ZPŮSOBY PLATBY


9.1 Zákazník si může zvolit následující způsoby platby za objednané zboží:
a) platba na dobírku – realizace objednávky začíná po dokončení procesu zadání objednávky,
b) platba předem prostřednictvím některého z platebních systémů akceptovaných obchodem,
bankovním převodem a elektronickým bankovním převodem; realizace objednávky začíná po obdržení
obchodem potvrzení o správném provedení operace od operátora platby, v případě bankovního
převodu – po připsání platby na bankovní účet obchodu,
c) platba kartou – obchod akceptuje karty Visa a MasterCard; informace o přijetí objednávky bude
zákazníkovi zaslána e-mailem.

9.2 Zúčtování transakcí platební kartou a elektronickým bankovním převodem se provádí na webových
stránkách společností zprostředkujících internetové platební transakce.

10. VRÁCENÍ PLATEB A PŘEPLATKŮ


10.1 V případě, že nastanou okolnosti zavazující obchod vrátit částky zaplacené zákazníkem na účet
obchodu, je vrácení peněz provedeno maximálně do 14 dnů stejným způsobem platby, který zákazník
zvolil při zadávání objednávky.

10.2 Obchod si vyhrazuje právo ověřit totožnost zákazníka podávajícího žádost o vrácení platby.
Obchod nenese odpovědnost za nevrácení peněz nebo zpoždění termínu vrácení, pokud zákazník i
přes výzvu zaslanou na jeho e-mailovou adresu neuvede číslo bankovního účtu, na který má být platba
provedena nebo pokud neuvede všech údajů potřebných obchodu k provedení platby.

10.3 Obchod nenese odpovědnost za nevrácení peněz nebo jeho prodlení, pokud bylo způsobeno tím,
že zákazník uvedl nesprávné osobní údaje (jméno, příjmení, adresa) nebo nesprávné číslo účtu.

10.4 Vrácení platby za objednané produkty může být provedeno zcela nebo částečně v závislosti na
rozsahu reklamace.

10.5 Veškeré vracení plateb probíhá bezhotovostně.

11. BEZPEČNOST A DŮVĚRNOST ÚDAJŮ


11.1 Veškeré osobní údaje jsou shromažďovány na základě plné dobrovolnosti a jsou určeny pouze
pro společnost Abriga Sp. z o.o. Jsou omezeny na nezbytné minimum a slouží pouze k identifikaci
kupujících a správnému průběhu procesu plnění objednávek. Každý zákazník má právo nahlížet do
svých údajů, opravit je nebo vymazat, stejně jako na všechna práva vyplývající z platných právních
předpisů.

11.2 Osobní údaje jsou chráněny v souladu s platnými právními předpisy způsobem, který brání třetím
stranám v přístupu k nim.

11.3 Za účelem poskytování služeb zákaznického servisu budou osobní údaje zákazníka prodávajícím
předány subjektu: společnost Expandeco sro, Májová 304/38, 966 81 Žarnovica, zapsaná do
obchodního rejstříku pod číslem 47 980 052, DIČ: 2024164835.

11.4 Pokud zákazník udělí dodatečný souhlas, budou osobní údaje obchodem zpracovávány pro účely
uvedené v souhlasech, např. pro informování zákazníka o novém zboží, akcích a službách dostupných
v obchodě.

11.5 Pokud zákazník udělí dodatečný souhlas, mohou být osobní údaje svěřeny ke zpracování jinému
subjektu uvedenému v souhlasu, aby obchod získal informace o spokojenosti zákazníka s produktem
nebo službou poskytovanou obchodem.

11.6 Zákazníci obchodu mají právo nahlédnout do svých osobních údajů, opravit je a požadovat jejich
vymazání.

12. NEWSLETTER


Newsletter je služba spočívající v pravidelném zasílání informačního bulletinu a marketingových
informací na e-mailovou adresu uvedenou zákazníkem. Zákazník může souhlasit s předplatným (služba
newsletteru) a kdykoli je odvolat. Předplatné se provádí automaticky po výběru příslušné možnosti v
registračním formuláři nebo v záložce „Váš účet“. Předplatné je dobrovolné a bezplatné. Zákazník z ní
může kdykoliv odstoupit.

Osobní údaje zákazníka jsou zpracovávány:
- za účelem poskytování služby newsletteru – právním základem zpracování je nutnost zpracování pro
plnění smlouvy (čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR),
- v případě zasílání marketingového obsahu zákazníkovi v rámci newsletteru – právním základem
zpracování, včetně profilování, je oprávněný zájem prodávajícího (čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR), v
souvislosti s uděleným souhlas se zasíláním newsletteru,
- pro analytické a statistické účely – právním základem zpracování je oprávněný zájem prodávajícího
(čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR) spočívající v provádění analýz aktivity zákazníků na webu za účelem
zlepšení používaných funkcí,
- za účelem případného zjištění, prošetření nebo obrany proti nárokům – právním základem
zpracování je oprávněný zájem prodávajícího (čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR).

13. PRAVIDLA POUŽÍVÁNÍ SOUBORŮ COOKIE


V následujících zásadách používáme pojem „cookie“ ve vztahu k tzv. souborům cookie a dalším
podobným technologiím, na které se vztahuje směrnice ES o soukromí a elektronických komunikacích.

13.1 Co jsou soubory cookie?
Soubory cookie, cookies jsou malé datové soubory, které prohlížeč ukládá v počítači uživatele nebo
jiném zařízení. Usnadňují prohlížeči navigaci na webové stránce, ale samy neshromažďují žádné
informace uložené ve vašem počítači nebo v souborech. Soubory cookie uložené v zařízení mohou
usnadnit používání prohlížeče lepším přizpůsobením webů potřebám uživatele. Pro ochranu soukromí
uživatelů prohlížeč umožňuje přístup na webovou stránku pro soubory cookie, které již uživatel
obdržel.

13.2 K čemu používáme soubory cookie?
Soubory cookie používáme k lepšímu pochopení toho, jak uživatelé používají obsah našich webových
stránek, což nám umožňuje přizpůsobit naše weby jejich individuálním potřebám a zlepšit komfort
používání našich webových stránek. Cookies si pamatují typ prohlížeče, který používáte, a další
software prohlížeče nainstalovaný ve vašem počítači. Pamatují si také vaše preference, jako je jazyk a
region. Jsou uloženy jako výchozí nastavení uživatele a budou použity při opětovné návštěvě webové
stránky. Tyto soubory také umožňují hodnotit stránky a vyplňovat formuláře s komentáři.

13.3 Jaké jsou typy souborů cookie?
13.3.1 Nezbytně nutné soubory cookie – jedná se o soubory cookie, které jsou nezbytné k tomu, abyste
mohli procházet webové stránky a používat jejich funkce. Bez nich by služby registrace a přihlašování
nebyly možné. Tyto typy cookies neshromažďují žádné informace o uživateli, které by mohly být
použity pro marketingové účely, ani si nepamatují navštívená místa/stránky.
13.3.2 Výkonové soubory cookie – jedná se o soubory cookie, které shromažďují informace o tom, jak
uživatel používá webové stránky (např. nejnavštěvovanější stránky). Neshromažďují informace
identifikující uživatele, a všechna shromážděné údaje jsou anonymní. Používají se ke zvýšení efektivity
webových stránek.
13.3.3 Funkční soubory cookie – jedná se o soubory cookie, které si pamatují volby provedené
uživatelem (např. uživatelské jméno, jazykové preference) a umožňují přizpůsobit webové stránky
potřebám uživatele. Slouží k zapamatování změn velikosti a typu písma, a také dalších částí webových
stránek, které si uživatel může upravit podle svých potřeb. Jsou také potřebné například k tomu,
abyste mohli sledovat videa nebo komentovat blog. Informace, které tyto soubory cookie
shromažďují, mohou být anonymní a nemohou sledovat jiné stránky, které si uživatel prohlíží.
13.3.4 Zaměřovací soubory cookie – jedná se o soubory cookie používané k prezentaci reklam nebo
zpráv přizpůsobených uživateli a jeho zájmům. Někdy je tento typ souboru cookie propojen s jinými
weby, jako jsou např. stránky sociálních sítí.
13.3.5 Dočasné a trvalé soubory cookie – čtyři výše uvedené typy souborů cookie se dělí na dočasné
(relační cookies) a trvalé (trvalé cookies). Relační soubory cookie shromažďují informace o aktivitách
uživatele pouze během dané relace. Taková relace začíná otevřením webové stránky a končí jejím
uzavřením, což má za následek vymazání souborů cookie. Trvalé cookies jsou ty, které zůstávají ve
vašem zařízení po určitou dobu. Aktivují se automaticky, když navštívíte příslušnou webovou stránku.

13.4 Jak zablokovat nebo vymazat soubory cookie?
Pokud se uživatel rozhodne, že se mu používání cookies nelíbí, může je snadno vymazat ze složky
cookies používaného prohlížeče. Lze také změnit nastavení prohlížeče tak, aby blokoval soubory
cookie nebo posílal varování před jejich uložením. Podrobné informace naleznete v menu každého
prohlížeče.
Pokud zakážete soubory cookie, budete stále moci používat naše weby, ale některé funkce nemusí
fungovat správně.

14. RECENZE V ONLINE OBCHODĚ


14.1 Zákazník internetového obchodu má možnost dobrovolně a bezplatně napsat recenzi na nákup v
internetovém obchodě. Recenze může být také hodnocení nebo fotografie výrobku zakoupeného v
internetovém obchodě.

14.2 Po provedení nákupu v internetovém obchodě poskytuje prodávající údaje potřebné k vytvoření
emailové pozvánky (jméno zákazníka, e-mailová adresa, číslo objednávky, datum nákupu, informace
o zboží zakoupeném v internetovém obchodě) společnosti vyřizující proces průzkumu. Zasílání anket
a proces shromažďování názorů ve formulářích plně zajišťuje TrustMate SA se sídlem Bartoszowicka
3, 51-641 Wrocław. TrustMate SA zasílá zákazníkovi e-mail s žádostí o zaslání stanoviska a odkazem
na online formulář umožňující jeho vystavení - online formulář umožňuje odpovídat na dotazy
prodejce ohledně nákupů, hodnotit je, přidávat vlastní popis názor a fotografii zakoupeného produktu.
Pokud po obdržení první výzvy k zanechání recenze není odeslána žádná recenze, TrustMate může
pozvánku odeslat znovu.

14.3 Recenzi může přidat pouze zákazník, který nakoupil v internetovém obchodě prodávajícího.

14.4 Recenze napsané zákazníky zveřejňuje prodávající v internetovém obchodě a na vizitce
TrustMate.io.

14.5 Napsání recenze nesmí být Zákazníkem zneužito k protiprávnímu jednání, zejména k jednání
představujícímu nekalou soutěž vůči Prodávajícímu nebo k jednání porušujícímu osobní zájmy,
vlastnická práva, duševní vlastnictví nebo jiná práva Prodávajícího nebo jiných třetích osob.

14.6 Recenzi lze napsat pouze na výrobek skutečně zakoupený v internetovém obchodě prodávajícího.
Vytváření fiktivních/falešných kupních smluv za účelem napsání recenze je zakázáno. Prodávající ani
jeho zaměstnanci nemohou být autory recenzí, a to bez ohledu na jejich pracovní zařazení.

14.7 Recenzi může autor kdykoli smazat.

15. Dotazy
Všichni zákazníci se mohou spolehnout na naši pomoc a služby. Případné dotazy, připomínky, návrhy
prosím zasílejte na e-mailovou adresu: kontakt@nutridome.cz.
Výše uvedená pravidla platí ode dne 11.06.2024.