Vaše nákupy
Dárek k objednávce
Přejít k pokladně
https://static.nutridome.pl/svg/Nutridome_logotype_brand.svg
Slevy až 70%

Reklamace

  1. JAK REKLAMOVAT VÝROBEK?
  2. Reklamace přijímáme ústně, písemně, poštou nebo v podobě elektronického formuláře. Při reklamaci nezapomeňte uvést číslo objednávky nebo údaje, které nám umožní Vaši identifikaci. Reklamace a vrácení zboží přijímáme telefonicky na čísle +420 460 003 491 a písemně na adrese:

    Nutridome Sp. z o.o.
    ul. Gazowa 8
    26-600 Radom
    [email protected]

  3. ČAS NA VYŘÍZENÍ VAŠÍ STÍŽNOSTI
  4. Obchod vyřídí reklamaci do 14 dnů ode dne přijetí zásilky obsahující reklamované zboží. Odpověď může být poskytnuta stejnou formou, jakou byla podána žádost nebo stížnost. Nezapomeňte, že vrácení peněz je možné pouze v případě, že splníte všechny podmínky požadované v podmínkách.

  5. CO MUSÍTE UDĚLAT, ABYSTE DOSTALI SVÉ PENÍZE ZPĚT?
  6. Aby mohla být Vaše reklamace vyřízena, musíte nám do 100 kalendářních dnů od data obdržení zásilky zaslat obal s výrobkem, doklad potvrzující transakci (účtenku nebo fakturu) a vyplněný formulář pro vrácení zboží. Po úspěšném vyřízení reklamace/vrácení zboží Vám budou peníze vráceny bankovním převodem na číslo bankovního účtu uvedené ve formuláři pro vrácení zboží do 14 dnů.




Formulář pro vrácení
Zvolte verzi